Allt är försent, försent för vin försent för kärlek ren som snö

Idag kände jag för att skriva i min blogg.. men jag kommer inte på nått och skriva. har för mycket att tänka på för att kunna skriva nått vettigt.. asbra!

Det är snart sommar och massa sol och sånt skönt. vill ha somamr o sol nu vill slippa vinterjacka! hata vinterjacka!!  urk vill ha kavajen ^^

men men livet går vidare och jag vet inte varför men jag tycker det är pinsamt när mina klasskompisar frågar hur bakfull jag var i lrödags framför lärarkanditaten... o jag förösker intyga alla om att jag mådde asbra och ingen skillnad alls på hur jag brukar må vilket mycket väl stämde.


Kommentarer
Postat av: Ewe

Myggis bakis ^^ mwahahahah ;D Jag har börjat använda vårjacka :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback