en kyss att bygga en dröm på

Idag pratar jag med min kusin på msn hon påminde mig om att det var typ exakt 3 år sen min farfar begravdes. bra att deppa ner bex ännu mer nu.. känns som det var ännu längre tillbacks.. mend et var i nian så det stämmer väldigt bra.

Helvetes veckan är äntligne över. det bästa med veckan var ändå solen och det famktum att jag inte gjrode nått av det jag egentligen skulle ha gjort.. typ religionen har jag fortfarande kvar. Fast jag hade redovisningen färdig i torsdags men jag han inte göra så det var väl bra. tänkte ajg borde fixa till den nu. Borde föröska få relativt högt betyg på den här upgiften men jag rokar inte .. tappar alltid motiviation så här års. Skitsamma att det var ett intressant ämne funkar inte ändå. Borde läsa engelska bok me.. men istället har jag fastnat  sjunde harry potter boken.. asdåligt men den är såå bra och jag känner för att läsa den .. får ta engelska boken inatt kommer ändå inte kunna somna.. eller jag kan lyckazs inatt

Var ute i fredags. Först var vi hemma hos emma och käkade jättegod tomat och pastasoppa! :D emma lyckades fint med den =) efter det drack jag lite för mycket. sprang till sussis bil och klev snett och hade ont i foten resten av kvällen vilket alla vet för det var det ända jag pratade om typ. Blev allefall en mycket trevlig kväll. spela roll att man har lite ont nånstans det har man väl alltid . Dock tror jag det är min tur att vara fyllechaffis nästa gång.. tror det är en bra idé

Var hos jimmö igårkväll och firade han och malins födelsedagar. Men först var jag och emmson inne i stan och tog en vädan med sussi ajda o emma o thorulf .. kollade runt sen köpte vi vatten coh jag mådde dåligt.. Lyckades bli bakfull för första gången.. har klarat mig alla andra gången.. så stack vi till jimmö där man blev allmänt mobbad halva kvällen och jag var asseg. förlåt! men åkte hme därifrån vid typ halv tolv då var jag och emmson aströtta. Sen så efter det gick jag och la mig o sen vid ett ringde min bror o sa att han ville ha skjuts hem så det var bara att bege sig in till stan igen. Kärde hem och hans polare som snackar som fan. dom håller aldrig käft.. helt otroligt1 men men

idag blir det seg dag. dåligt att solen inte lyser men va fan jag överlever. ska ju ut o jogga sen med :D

Eftersom jag hade pluggpaus förut tog jag upp photoshop.. hihih .. :P jäkla fyllegrisar till vänner ;)

image38

Kommentarer
Postat av: Ewe

Haha.. snygga bilder ;)

Postat av: Ajda

Men Rebecka Lövgren! Va fan är detta för fyllebilder??? Vad s´ka folk tro om mig? =P

2008-04-28 @ 19:30:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback