sånt där är slöseri med tid

Igår var det folk här.. massa folk.. hade astrevligt hoppas resten med hade det. :d fastän jag är grymt nogran med att man inte får skära i bordet och spilla ut altför mycket saker på bordet. måste ha koll på allt hela tiden!! sen gick d över .. o imorse srädade jag en massa.. diskade till och med.. nu ska jag laga mat åt mina föräldrar som kommer hem vid åtta.. förhoppningsvis kommer russi förbi innan och hämtar upp sina grejer och kollar på bilderna från igår.. för god damn! dom är för jävliga allihopa :D jag vill bara skriva ut dom så jag kan ta fram och asgarva åt dom så fort jag är nere.. så dåliga e dom flesta ^^

Men men igår va trevligt var inne i stan med sen :d va asnajs.. men gud va tiden går fort ibland.. o jag borde lära mig att inte skrika ut namnen på mian klasskompisar bara för att dom råkar vara ute samma kväll som mig o typ vrålglo på dom.. specilet inte i sammanhang med alkohol.. fy bex.. kom hem vid 20 öpver två tiden :D käkade pommes på sibylla innan.. asgott :D

men nej nej om jag sak fixa den där fläskfilen med italiensk fyllning nu... verkar gott

slänger ut några av de fina bilderna ^^

image33

image34

image35

Kommentarer
Postat av: sussi

okej, de var ju de fina bilderna. ;) De hemska, tja de var både förskräckliga och asroliga!

2008-04-13 @ 14:09:52
Postat av: Ewe

Fiina bilder ;D haha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback