when I'm with you I got everything

Tog fram min gamla älskade bowling for soup skiva! ohh vilka minnen. Den är helt underbar, ska nog ta och lägga in den på min mp3 tills imorrn då det bär av till Emmaboda för att fira valborg. ett nyktert firade för mig som ska köra. Men va fan jag har aldrig varit onykter på valborg. Det är detta året jag börjat mitt liv som onykter. eller hur emmson?!

Jag tänkte på en sak för ett par dagar sen när jag var ute och gick i mitt lilla älskade rockneby insåg jag att när jag började gå så klippte minhögra granne gräset. och ju längre jag kom längs ryssbyvägen ju fler gräsklippare jag hörde. Det är värsta tävlingen om vem som klipper sin gräsmatta oftast. Varje gång en startar en gräsklippare måste resten med sätta igång sina så att ingen tror att de är lata. Det är som mina andra två grannar. Dom tävlar varje år vem som har finast trädgård. Det är helt underbart. Går den ena ut med gräsklipparn måste den andra ta mossrivaren på en sväng.. komsikt ? kanske lite...

jag har saknat min gamla musik har tappat lite nu på senaste. vet inte vad som hänt. har inte redigt hunnit sätta mig ner och bara lyssna igenom dem. hmm skönt att få en stund över.. Lekte med emme och russi idag med. var allmänt härligt :d spenderade hela eftermiddagen och kvällen med emme. var väääldigt länge sen! jag fattar inte hur det ska gå i höst! det blir nog en del besök hoppas jag på. telefonräkningen lär väl va skyhög med.. men men vi klara oss alltid

(varför varför varför nervös nervös nervös)

Kommentarer
Postat av: Ewe

Har du hört Elliot Minor? Skitbra :) Låter som Busted :b

Postat av: Ewe

fan va nice :D va dom bra?

2008-04-30 @ 12:24:11
URL: http://metrobloggen.se/msmurder

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback