gives you hell

ja jag vet att jag inte är grym på att blogga nu för tiden men jag orkar inte redigt .. jag har ju ingen egen dator heller men de ska ändras på när jag kommer hem till sverigeland den 7. Gosh det är nästa vecka! saknar alla ! ska hem fika på fiesta med ajda! utgång med hela jävla gänget den 7 inget nonsens alla ska med!! mm ska käka gyrospizza! eller gyrostallrik från subylla! ska be mamma göra lax md citronkrydda .. mmmm! och sen hoppas jag på att få mat hemma hos mormor och då hoppas jag på den klassiska köttitar med svampgojsimojs med ris.. det är fööör gått! ikväll när jag kommer hem ska jag göra chili con carne.. önskar det va lax istället! 
snart är det nyår då blir det mer sprit.. undra hur mkt min kropp tål egetnligen...

Kommentarer
Postat av: Ewe

du är härdad :P

Postat av: Emme

Svaret är mycket mer än vad någon hade kunnat ana ;)

2008-12-29 @ 18:39:43
Postat av: sussi

kan man hänga med på fiesta är eller är det ett privat party?

2008-12-30 @ 00:06:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback