de är över nu men jag kommer ihåg alla dagar med dig

Det känns så konstigt att det börhar närma sig studenten mer och mer. Måste ta vara på alla tillfällen som möjligt med mina klasskompisar det känns så konstigt att behöva lämna dom efter studenten. Seriöst det är inte lång tid kvar. Vem ska jag fika med hela tiden och vem ska jag dumma mig me sen? jag måste hitta nytt folk tänk om jag inte tycker om dom som jag gör me de jag umgås me nu. kommer jag hålla kontakten med några? det hoppas jag verkligen sepcielt vissa anar att dom vet vilka dom är. Jag vet inte va jag ska göra efter gymnasiet heller fan heller att jag stannar i denna stad och i denna by fan heller!måste härifrån

London är det ända som kallar asmycket Vill dit vet inte hur.. Man har ju inga släktingar man kan bo hos så då blir det egen läghnhet vilket är asdyrt men om man delar blir det billigare. Men ändå måste hitta jobb för att täcka kostanderan dessutom måste jag ju göra nått efter det att jag kommer tillbacks. kan ju inte jobba på starbucks hela livet... ;)

dagens stora förundringar..

image27

Kommentarer
Postat av: Emelie

klart du ska åka till england. det gjorde jag. vilken upplevelse det är att bo själv i ett annat land. man växer som person och lär sig massor. även språket. du lär inte ångra dig. du kan alltid gå in på arbetsförmedlingens hemsida och leta jobb under fliken utlands jobb. det var så jag fick tag i mitt. ångrar det inte ett dugg. det var the time of my life. det är nu i din ålder du ska göra det helt klart. lycka till och grattis till studenten jävligt mycket i förskott =)

Postat av: ajda

fan livet är svårt, vad ska man göra med det liksom?

2008-02-03 @ 17:10:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback