listen to the sound of the world

Idag önskar jag att jag hade ett badkar fyllt med kokhett vatten och massa väldoftande bubblor och fyra miljoner stearinljus och the killers i en cd spelare.. Det skulle va helt fantastiskt

Istället har jag en irriterande skrivbordslampa som lyser rakt i ansiktet, ett bord fyllt av tomma glas och the killers spelandes från datorn. Allefall ett rätt.. The killers.. dom är redigt bra faktiskt

Min kära brors fel att jag lyssnar på dom. Skivan råkade va kvar innan jag bytte till BexBilBand i Twingon. D va mellan the killers och black jack o vad väljer man!

Mina favorithörluar har gått sönder vilket gör att jag måste stå ut med hela bussresan imorgon med bara EN fungerande hörlur! min värld kommer falla sönder! eller inte vi behöver inte överdriva men nån kommer få stå ut med en grymt grinig mig imorgon. Önskar jag kunde ta bilken då kunde jag lyssna på musik när jag vill men jag har fortfrande inget parkerinstillstånd till parkeringen på skolan . Måste ta ett ordentligt snack med någon... Så här kan det inte gåt ill. Det är fan Fn rollspel väääldigt snart vilket gör att jag verkligen behöver den där jävla lappen!

image28

Kommentarer
Postat av: Ewe

nej! Va söt bild :D the killers är från veegas btw ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback