breathe in for luck

"för det finns inget somför det finns inget som hiphopmusik" seriöst kollar på rockbjärnen ju inser att jag inte fattar just den musiken smaken och specielt inte petter. sorry man men nee d finns inget i dne musiekn som tilltalar mig överhuvudtaget.!hoppas sp spelar snart. har lust och se dom faktiskt liten nostalgitripp :D

jag har köpt lim så jag kan klistra in mina fina bilder i mitt fotoalbum det börjar se asbra ut :D

nehee en kort liten uppdatering orkar inte redigt mer. imorrn är dte utgång för mig oh den nyblivne 18 åringen emelie ^^ grattis vän !  och på lördag blir det firning av emmson med hennes klasskompisar :D

Kommentarer
Postat av: Ewe

va kul me fotoalbum :D jag ska också gå ut, fast på lördag =P o det är tobbe som fyller år.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback