So Gonna let the rain pour I'll be all you need and more

jaa okej d e en rad ur Umbrella men va fan d e mcflyverisonen som går på repeat här inte riannas .. fastän jag klgade på låten ela sommaren. men d får mig att tänka på mcfly konserten :D sakanr de där få dagarna nått otroligt. känns inte som jag ahr nått att lägta efter nu förutom mitt körkort men d lär ta en evighet e så trött på skiten! Tilly sticker till London idag stannar tills juni tor jag. så avis! men va fan jag vill åka i höst men jag vet inte hur jag sak klara mig själv eller vad ja ska göra där. om man två skulle det kanske gå bättre men .. aa.. har fortfrande mitt röda wembleyarmand på mig. tror jag ska ta av d på balen. men endast för dagen sen ska jag sätta fast det igen.

jg o malin fixar me vårt avvikande bettende arbete d skulle va inne innan jul men vi dissade d så vi skrev d nu tills solan börajde igen vilket vi fick dispans för men. dåligt av oss.. men jag orkade inte.. orkar aldrig saker innan jul fattar itne varför lrare lägger sånt innan jul. tack gode gud för att jag fick vg + på svenskan fastän jag skrev det vid typ elva på kvällen innan.. o övade när jag sprang från gitarrlektionen. inga flergitarrlektioner nu heller. känns lättande fast samtidigt lite ensamt på nått sätt.. men det va så ofantligt stressigt nu o jag sulle ändå slutat efter den här terminen. men va fan jag ska lära mig bareackord innan jag slutar tean alefal. eller allefall kunna spela dem så bra om möjligt :d skulle va trevligt :D o så ska jag föröska hålla uppe notläsandet så ajg kan när jag blir äldre ^^

jag har inte skrivit i min blogg på en evighet men jag har inte orkat dessutom har det inte hänt så specielt mkt jag har lega hemma i soffan typ heal veckan sen nyår har dratt på mig en lindrig form av förkylning nu. lite små ont i heal kroppen o lite lagom seg. tänkte ajg skulle föröska gå av dne lite nu. i väldigt långsamt tempo annars kommer jag dö av ansträningn ^^

image23

Kommentarer
Postat av: Ewe

bra att du uppdaterar så man vet att du lever :) vadå för bal?? :P

Postat av: Anonym

jaa du tänk om alla ska svara i telefonkiskon:p

ps. kan vi bli vänner?

2008-02-02 @ 20:03:55
URL: http://mikaelasofialouvisa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback