you're in the middle of the ride

Raggsockar, te , the heart never lies och chockaldglass är vad min dag beståt av. Vatt snurrig imorse och åkte hem från skolan

Jag akn förstå att han åkte vem skulle inte vilja göra d nu när livet känns nere och allmänt dåligt vill vi inte alla sticka då. Det ahndlar om modet. Modet att ta steget och faktiskt göra det. Den där människan kommer bli legendarisk. känner mig deppad för att jag itne vetat . men ajg var väl inte så nära egentligen. eller? kommer  ihåg dublin late night snack var astrevligt d kommer ut saker då jag itne trodde fanns.

d jag irriterar mig på va att dom som reagerade sarekast va dom smo antaligen kände honom asbra verkligen asbra o dom som är halvnära de andra som han ugmås me sket i det. visste dom redan eller? varför brydde de sig itne i så fall?

Snackar med emmson idag :D Vi är som färgglada raketter du o jag inte e vi gråa ... o vanliga =) tack gode gud för dig min käre vän

!image26

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback