ghost of a good thing

Jag förstår inte redigt att sommaren är mitt i nu. den är nästan slut. det är augusti när som helst! i augusti sticker emma o sussi förhoppningsvis. kanske även jag beror på vad som händer och fötter. Måste snacka ekonomi med min ekonomiska rådgivare. soms ticker till rhodos om tre veckor. Det känns som att det var i förr går vi tog sudneten. men det vad det inte.  d är mer än en månad sen. D såg jag när jag kollade kalendern i min nya mobil ;).

Jag har funderat igen! Dagens ämne.. (observera att det inte handlar om köket!) press! press att göra nått man inte vet något om! tankarna kom till mig under nattbadet på ljugnäs i söndags. efter en kompis förkalring av vissa saker. et är inte konstigt att vissa saker känns konstigt och då frågar man gärna vänner om råd. Men ibland säger vännerna fel saker men ändå rätt. det är deras åsikt det är okej för dom att säga det. Men jag har nu insett att mina vänner kan inte känna mina känslor och då kan dom egnetligne inte ha en blekaste om vad som är rätt eller fel. dom kände kanske inte den där mysigheteskänslan man råkade känsla nån natt för länge sen. Då kan dom bara se det från de perspektivet man själv låtit dom känna och ibland vill man inte berätta varenda sak och vissa känslor går inte beskriva. Vädligt ofta så är det så. Så härmed ska mina råd ara gå ut på. känner du så känner du så och då e d rätt! Jag vill bara att folk ska vara lyckliga. Ibland kan man skapa fel slags press för sina kompisar. så dom bara känner att känslor dom kännt bara är konstiga! men det är dom inte dom är naturliga! vänner var inte där fast dom kan ändå vara till väldigt mycket hjälp! jag menar inte att vänner är onödiga bara att dom itne kände samma sak just då.. d vore konstigt om dom gjorde det då får man nog akta sig lite ;)

men bort från förvirring i bexhjärnan till att igår kom ett gutiar hero hit till hemmet! min bror hade vunnit det och nu har jag kalrat easy nivån! .. jag hade ont i lillfingret och tejpade det för annars gjorde det not. ser helt sjukt ut! ..
I morgon blir det fika och crazyhitfest eller vad thorulf kallade det :P det är onsdags utgång i ovanlg anda. Om några veckor ska vi ha från kl 6 till kl 6 fest! bra ide!

Kommentarer
Postat av: Ewe

vilken party sommar :P

Postat av: Elin

Var blir fikan någonstans? Kan du messa och informera?

2008-07-15 @ 19:22:02
Postat av: sussi

ojoj det verkade lite snurrigt men jag tror du har rätt, när det kommer till kritan avgör man själv

2008-07-17 @ 12:47:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback