here in your arms

Mamma o pappa är inne i stan och handlar mat tror jag. Men det måste va något mer dom behöver med tanke på att dom varit inne i ca 4 timmar nu. Under den tiden har jag passat på att spela guitar hero slappat i hängmattan och suttit här vid pappas dator. Nu när han inget märker. Den andra är helt borta nu. lite mkt virus och skit. men vi ska nog köra om den så d ska bli skönt måste bränna ner musik och bilder jag har där som jg inte vill bli av med fast dom flesta är redan fixade så.

Idag har jag ingeting att göra... Jag och sussi satt och kollade rum och lägenheter i Dublin igår . Vi åker runt den 14 sepmteber och det är bestämt nu! hittade lite pengar i ett göme så det går ingen nöd på mig längre ;) men jag letar jobb i dublin nu med vem vet man kanske lyckas hitta nått redan innan man åker det skulle va ashärligt! men ett rum skulle sitta fint i alla fall.

Imorgon bli det utgång. fira att vi sticker till Dublin. kanske .. jag tänker nog skita i att köra till vissas missnöje men jag känner att jag inte vill och jag vill helt enkelt kunna ta en cider om jag vill. Dessutom tänkte jag att jag kunde köra på lördag istället. Frågan r hur jag ska ta mig hem ska fråga mamma om hon kan köra. dåligt att det inte går några nattbussar på onsdagar! kanske ska cykla hela vägen istället.. Det skulle va ganska komiskt faktiskt. 2,4 mil går säkert snabbt mitt i natten ^^ får ju motion med! ne men om det skiter sig kör jag ju.

Jahaa idag har jag egentigen inget mer att berätta inga logiska extrem långa och komplicerade utläggningar om allt och ingeting. inte ens om pistage nötter. om jag tänker en minut nu kommer jag säkert på nått....

lyssnar på the killers. härlig band bra att håkan lyssnade på dom så jag hittade lite musik när jag satt här i min ensamhet för ett par månader sen.Nee jag ska ortsätta leta lägenheter och rum i dublin. vi ittade ett igår med rutigt golv i köket! DUDE vill jag bo där eller vad!!

Ja just d jag änkte ändra desing på bloggen men insåg att nee jag är aldeles för trött och trög för det.. men det kommer nog nån gång framöver. känner för ljusare färger!

Kommentarer
Postat av: Ewe

ja designbyte vore kul ;D jag ändrade nyss min ;) btw hur går det med you-know-who? =)

Postat av: Mina

Hej Bex! Fan va jag saknar dig och alla!! Blir bara värre när jag läser din blogg fast känns rätt skönt att få lite news från back home ;P Börjar bli riktigt nojjig att jag inte ska hinna träffa er så mycket innan jag åker! Fan va spännande med Dublin alltså!! :D :D :D Stooor kram :)

2008-07-22 @ 19:27:17
URL: http://koaala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback