life is a temple of love

jag och min mor tog ett tags ledighet från "jobbet" altså köket. Jag har ledigt imorrn tack gode gud! jag har en viss dos som jag klara vara hemma. nu börjar den överstigas så nu jävlar blir det att ej vara hemma! Imorrn är det picnic med firends på jaa var det nu heter badplatsen som ligger bredvid minigolfbanan vid ekudden.. öhh.. för de som känner till trakterna i Kalmar. sen på kvällen blir det utgång! kanske ska hem till thorulf vän och förfesta. får se var jag sover sen. thorulf sa att min soffa var ledig och att jag fick sova där. dock vet jag inte men det tar emot att sova där om det bara är jag ajda och thorulf. emma frågade om jag ville sova hos henne så vi se. det är ju ett bra alternativ annars ^^ lite jobbigare att ta sig hem .. jag pantade burkar idag med så jag tjänade 27 kr. en cider altså :) min mamma skratta åt mig när jag sa att jag gjorde två utekvällar på 25 kr. höhö men det är ganska bra jobbat av en väldigt snål jag :D

men men vilket rörigt inlägg.. linnea sa att hon knappt kunde läsa vad det stod för nått.. jag förstår henne jag fattar inte själv heller ^^

lyssnar på sån härlig gammal musik därav rubriken

idag blir alla mina sms dissade.. varför svarar inte folk. är det allmän skit i bex dag?

Kommentarer
Postat av: Ewe

jag har ju inte fått nåt sms :(

Postat av: Ajda

Nääää alla skiter inte i dig! en del är ute och springer i värmen, och då har man inte med sig mobilen. =P

2008-07-01 @ 23:04:43
Postat av: Mina

Men skit i mig du liksom! :( Ska vi inte dra ihop till en tältning i nästa vecka Bex?? :D Det vore väl skoj, och nu när du ändå inte har toa blir skillnaden liten ;P

2008-07-02 @ 12:16:46
URL: http://koaala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback