living on the edge

P o W tornadon med två hundar drar just nu igenom vårt rofyllda hem. Alla vägar blockeras. Ett rum sitter W i och spelar worms på och skriker så fort en liten mask håller på att skadas. I det andra rummet sitter P och spelar huitar hero och tror att han kan engelska " pappa säger att det heter asy" "som om du kan prata engelska!" det är lite av de få kommentarer jag får.. schysst kusin! på altanen hoppas två stora hundar omkring och tror att dom är assmå. specielt rosco som är grymt duktig på att inte inse hur stor han är. Oj var det en blomma där! men han är min favorit i alla fall. Niska kan inte göra nått utan att Ewa är med. men PoW attacken sticker imorgon. då ska de över till Öland och campa. vi ska antagligen besöka dom nån dag då vi inte kan göra nått mer i köket just nu! så det är det lungnan ro med.

gårdagen spenderades med en härlig kväll med emme ajda o sussi. lite pizza och en kaffe. I onsdags var det utgång. kom inte ihåg när jag skrev senast men jag tror redan jag skrivit att jg var ute då. Va härligt och komma bort från hemmet. lite av min räddning varje onsdag. vi ska ut nu på onsdag med. men jag har visst lovat mig själv att jag ska köra.. eller ta med mi.pg silvertejp.... o sätta in alkolås på mobilen.. men men jag kör nyktert nu jävlar! nu har jag ju lovat det.... fast jag vill nog inte det egnetligen. inte för att jag inte har kul utanför att jag för tillfället vet att jag bara kommer bli sentimental och jobbig framåt natten. fast det verkar som jag är ganska duktig på det när jag dricker med.. men man behöver inte dricka så mkt. ja jag vet jag svamlar. ^^ silvertejp....

men nehee nu får jag spendera lite tid med småkusinerna. svenssons kommer hoppas dom tar med sig vendela så jag kan himla med ögonen med nån ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback