some people hide there every desire

Jahaa nu är röris här igen.. väntar på att han ska åka så jag kan gå och duscha.. hoppas det är snart kommer aldrig bli klar i tid...

Ikväll är det utgång.. ska bli skönt jag vet inte men jag tycker om att gå ut frågan är hur många det är som följer med idag egentligen. Hoppas emma sjukling kommer va länge sen man träffade henne. märkte att mina var hemma med! gött mos :D Min bror ska hämta mig inatt i alla fall.. ifall jag inte hittar nån parkbänk att sova på men va fan det är väl lika bra att sova hemma. Jag kan ju låta bli att dricka med och bara köra hem.. men jag vet inte jag blir så sentimental framåt kvällskvisten då. jag slipper va deppig om jag dricker hur otroligt alkoliserat låter inte det! asdåligt! vissa blir depp av alkohol jag blir tvärtom och det är inte bra kn jag säga! men ajg brukar kunna hålla humöret uppe i alla fall! eller hur!? men men...

Imorrn ska jag njuta av vädret. sussi ville visst träffas med. får se hur det blir. om jag inte måste "arbeta"

Kommentarer
Postat av: Ewe

alkis :P här suger vädret :(

Postat av: Mina

önskar jag kunde hängt på ikväll! :/

2008-07-02 @ 21:10:56
URL: http://koaala.blogg.se/
Postat av: Mina

HELLO! Snackade med Emma G och vi bestämde oss för utgång någon gång i nästa vecka :) du hänger väl på? :) Kram

2008-07-04 @ 20:38:35
URL: http://koaala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback