hello to my new friends

Jag har gått och för'lskat mig ^^ hihi i en väldigt liten söt otroligt bra sak. jag sak presentera den med en bild för det är det den gör bäst



min canon ixus 80 IS är den itne underbar?!

fick den av mom n dad och bror i för tidig studentpresent för att den skulle hinna laddas innan studenten. visst d tar inte fem dagar och ladda en kamera men ändå ^^ IHH så glad! jag sak ha med den överallt! :D njaa.. kanske inte överallt är fortfarande så extremt rädd om den. Jag kommer dentifint inte sakna min gamla samsung allefall.. shit pommfritt den va asbra när jag fick den och jag absolut vrålälskade den då! visst d finns massa minne(n) i den typ den var ju med i dublin rom och london :D men jag e säker på att lilla ixus kommer funka minst lika bra i flera år :D

jag rokar inte skriva om allt annat som vi hittat på nu typ balen och allt sånt det var helt underbart kul men det får vi ta nån annan dag är för hypad över min kamear nu ^^

Kommentarer
Postat av: Ewe

haha I know exactly how u feel.. vill ta med överallt men vågar inte för man e rädd om den :) vågar iaf inte ta med till stranden lr krogen..

Postat av: Ewe

haha låt mig va lite deppig ett tag, för en gångs skull ;)

2008-06-10 @ 22:56:04
URL: http://metrobloggen.se/msmurder

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback