Ska vi gå ut och möta livet du och jag

Jag hade asmycket jag ville skriva om innan men jag har tappat allt tills det att jag satte mig vid datorn. Djuphetern har gått ur..

Idag bär det av hem till emma som fyller år grattis till henne! Dublin kompis ^^vi ska kolla på fotbollen sen blir det utgång. nykter utgång för bex eftersom jag itne kommer hem annars. eller jo jag kan vlä hitta nån att sova hos men det är lika bra att jag kör själv. tar den onyktra utången en annan gång. fyllot inom mig som pratade där.

Jag har insett hur mcyket jag kommer sakna av Stagg och sp3c. Börjar sjunka in att man faktiskt slutat nu. Man kan inte träffas och snacka om helgen nu. Det är jättekonstigt. vem ska man avreagera sig på när man är irriterad på nån på bussen eller om det inte fanns varmvatten på morgonen. Jag kommer skana alla våra små filmkvällar vi hade back in the days när vi alltid kollade på härliga barndomsfilmer. eller spelkvällar men det konstiga myrspelet hemma hos elin och brainstorm! vilket spel! Massa internskämt som bara försvinner upp till intet. vad ska man göra av dom. Det fanns alltid en härlig känsla när man kom till skolan på morgonen. Det var aldrig jobbigt att gå dit om man tänkte på sian fina små vänner.
nu behöver man fan itne gå upp för nånting. jag är arbetslös jag får sova hur länge jag vill om det inte vatt så att jag har en mamma som tycker om att väcka sina barn vid kockan nio på "sommarloven" ibland får vi sova till tio. då är det helg. Det är bra för då vet man om det är helg eller vardag annars är man helt borta bland dagarna.
nu tappade jag tråden lite. Fast jag hade ingen tråd från början. haha.. jag kommer skan tiden som varit nu,.och jag kommer alltid minnas våra kvällar och dagar tillsammans. Våra små resor till litauen rom dublin och kristianstad. Det spelar ingen roll om amn var med i klassen ett år eller tre alla var vi delar av ett perfekt pussel ^^

Nu ska jag och ajda och resten av oss ut och möta livet som magnus uggla så snällt påpekade när jag och ajda åkte hem mot lilla rockneby i solnedgången i måndags

Kommentarer
Postat av: Ajda

Jaaa! Ut och möta livet! Tack gärna.

2008-06-19 @ 17:13:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback