handle this

Jahaapp.. det är itne alls mycket att göra nu... eller itne men de  bara för att jag är ute i sista minutern. jag är väldigt bra på det! nästan min specialite. Men va fan nu har jag skrivit två av texterna till form och design arbete. En kvar! o det är om stolen som inte är färdig än. så det skulle jag kunna skriva imorrn på min tre timmar långa lektion. Sen har jag en anna liten rest som också ska betas av imorrn men det känns inte jättefarligt. och sen sist men itne minst är det kalmars framtids arbete som ska vara färdigt. Min mamma klagar på mig för att jag klagar.. Så jag får itne sitta hela dagen och plugga nu för det borde jag ha gjort igår och i förrgår och i förrförrgår. det är sån jag e.. Mitt sätt att fungera.

Men nu ska vi skita i det. Eller allefall fem minuter sen är det rakt tillbacks till mina små texter. dessutom dasnar jöns runt i min hjärna just nu. Förösker hia honom! men njaa.. han kommer va elt hyper snart och sen flyger han in i vägen .. eller hur emma ;). fin diskussion idag på nkn :D. Men nu lyckades jag hindra mig själv från vad jag inte ska göra. Altså inte höja stalkerpoängen.! Men men jag låter jöns flyga en stund till va fan. I alla fall tills imorrn då är det utgång =) fira betyg ! wohoo!

Kommentarer
Postat av: Ewe

nice med utgång =D kan inte fatta att vi tar studenten snart :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback