ruby lips on a smile so sweet

Jahaa då var det snart slut på hemma helg med mormor. hon åker hem idag. hon brukar åka hem på måndagarna annars men hon hade jättemycket att göra den här veckan. hon är världens hurtigaste 82 åring. eller kanske inte finns nog folk som är ännu hurtigare mn hon är grymt upptagen med kyrkokaffe och glasbruksresor och allt möjligt helt otrolig! :d det är min mormor det :D fick ett halsband av henne som kommer matcha både min balklännig och studentklänning bara för att vara så tjejig som bar jag kan va! upptäckte att min klack har gått sönder med och kände mig aldles ledsen inombords. Så nu måste jag klacka om den med...

Igår fick jag ryket och stack hem till ajda och studsade på emmas studsmatta som inte var hemma.ville komma hemifrån en stund. åkte vid åtta va hemma lagom ca 3 låten i eurovision. kollade dock ine så mycket. Familjen lövgren var fullt upptsagna med speedway gp i göteborg.. så kan det gå. Vi såg i alla fall charlotte sjunga. sen började vi kolla på röstning men insåg att vi var för trötta så jag vi gick o la oss innan röstningen var över... Missade björn men det var lungt insåg att allt björn gör ligger på youtube sen.

fixade med lite annat igår med. skönt att träffa sofie igen. Kändes ko0nstigt att sitta där med allt snigelbajs och bar tänk på allt som var då. Insåg hur mcyket av det jag hade förträngt...

Men men idag blir det skrivning av alla form och desing arbete som är kvar. Fast först ska jag nog sola och måla färdigt nått jag började på för ett tag sen . och dagens mål är att inte tänka så otroligt mycket på det ja gite ska tänka på!! det du lös den kommentaren!

image40

Kommentarer
Postat av: Ewe

haha snigelbajs? :P fin bild :D när är balen?

Postat av: Emma

PENSIONÄRSPOÄNG, men snygg bild =) du vet att det bara är 50+-are som tar bilder på blommor! hoppas pia sket gick bra idag =)

2008-05-26 @ 23:53:54
URL: http://wihoo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback