pour yourself a coffe and tell me your name

Attans att man ska missa guldfesten hemma. mm vilket drag det maste vatt. Jag sitter o kollar pa barometerns webb tv. harligt att fa hora hur det ar ens dialekt egetnligen ska lata. Inser att den forsvinner mer o mer. Den harliga kalmaritiskan. det maste va en av de fulaste dialketern fran sverige land! seriost.! dom flesta dialketer har en viss charm men shit inte kalmaritiskan det ar fan kort. 

Emme akte hem idag. hon ar nog framme pa flygplatsen nu farhoppningsvis. akte med henne till o'connel imorse. sa hejda pa bussen. for javla trist det har vatt harligt att ha henne har fastan hon snor tacket fran an o tar stor plats i sangen men nee. det kommer va javligt tomt dar inatt. som bowling for soup laten. jag orkar inte citera for jag kan inte stava. Men i alla fall det kommer va tomt o kallt inatt. ar val tillbaks till raggscoker o tjockistroja nar man sover. fy fan dm vet inte vad varme ar i det ar landet. Men det va sa harligt att emme har. snacka skit ga pa mcfly uppleva gamla minnen o bara fa rad.. gud vad jag har saknat det och kommer sakna det igen!

Vara kara flatmates hade fest hemma hos oss igar. harligt. dom skickade in oss pa vart rum. observera det komiska att jag kommer ut i mjukisbyxor o mjukistjockistrojan o folk asgarvar. sa javla het man kan va. jag hade i alla fall inte raggsockar!  aja det var ett redigt javla KEX!!! i var lagenhet (forutom mig da) men shit pommes firtes!!! ohh.. det roliga var att vi alla tre reagerade pa kexet sa det maste ha vrit ett javla kex!! hoppas han kommer pa besok igen! forhoppningsvis ar man med o festar da med. Skulle va harligt.. ja just det iv har bild pa kexet! hohoh. ska foroska ta mig till bibbland i eftermiddag. ar ju ledig! yay... ska till banken hem ata pizza o sen ska jag till bibblan har jag tur finns det minneskortlasare sa jag kan plugga in kameran det skulle va javligt gutt. funderar pa om det fukar dock mend det ska det val gora! far se far se. lagger upp alla bilderna pa facebook i en samlad dublin mapp att borja med tror jag.

Ska val borja jobba snart. klockan ar halv tio sa det ar val dags! bara.. ehh.. 3 timmar kvar sen slutar jag ungefar! ska bli harlligt med en slapp eftermiddag! hem o titta pa film kanske. om det inte ska annordnas en fest till av vara rumskamrater men det tror jag inte. Vaknade imorse av att dom kom instormande i lagenhet o in i sovrum. manu typ sjungandes pa nan lat eller natt o jose typ allmant helgalen. tror dom kommer ha en harlig dag framfor sig. haha.. hangover varning :)


Kommentarer
Postat av: Ewe

hoppas på att få se bilder :) men hade du inget att säga om konserten?!

Postat av: Emme

Snacka om KEEX! Mer kexig människa får man nog leta efter, o jag måste få bilden sen ;)

2008-11-16 @ 12:47:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback