Smile smile smile

Folk borja ramla in nu. Fan va jag var snabb i morse aldles for tidig till jobbet! men vi overlever!  Far ju tid att skriva blogg o skicak mail till ajda som inte svarar!! svara ajda!! las din mail!
Ikvall ar det mcfly konsert som galler da jaklar ska det skrikas sa att man inte kan snacka i morgon! da lar det val bli javligt svart att ga upp! men va fan det skiter jag i!
Vissa manniskor ar bara llmant asigt irriterande typ den ena dansken som ska stalla 70 miljoner fragor o jag skojar itne o jag overdriver inte! till o med larare borjar bli irriterad pa honom! gosh !! jag skulle vilja strypa honom 75% av tiden resten orkar jg inte bry mig! jag orkar inte bry mig om sa javla mkt har. I morgon ska vi borja med lotus notes vilket ar som intern mail inom IBM och det funkar aldrig
Nu ska jag hamta kaffe!
JAg tror jag skaforoska ga till bibblan torsdagkvall o ladda upp bilder fran min kamera tror jag kan lyckas gora det. :) Ni maste ju fa se vad vi gor har borta. dock har jag inte tagit sa manga bilder lite trist men vi overlever.
Jag har hittat tva feta blamarken pa min kropp fran i lordagskvall. undra va fan som handa dar!

Kommentarer
Postat av: Ewe

jaaa bilder :D ta från konserten också :P I wanna goo


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback