this river is wild

Idag är det 6 dagar kvar tills vi åker. Jag fyller år om fem. min mamma sa att vi skulle fira min födelsedag jag var nästan lite orolig för att dom ahde glömt mig dom brukar alltid fråga om jag vill ha tårta vilket jag alltid säger att jag inte vill ha. fast d brukar sluta med att det blir tårta i alla fall för gästerna som ibland kommer. funderar på att fråga om vi får vara här innan vi går ut på onsdag. skulle va kul men vi har inte så mkt plats. dom kollar ju på tv nere och ända stället man kan sitta på är i finrummet som ligger i "samma" rum som tvrummet. dåligt. i så fall få vi va uppe hos mig och det är inte stort! det var väl det ända jag ville säga egentligen

förutom att
jag tycker om att titta och jag får det jag tycker om att prata om det och som tur var står vissa ut. jag blir glad jag känner minnnerna flöda genom mig det är sån jävligt härlig känsla det kan inte beskrivas det är däför.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback