dancing in the street

Prickar är borta
mamma och pappa är hemma igen
och jag är tillbaks på jobbet!
solen lyser och livet i dublin är åter tillbaks till det gamla.. förutom att solen lyser (tåls att säga igen) och att elenas mamma och hennes kompis kommer imorgon!
Elena kommer lämna mig och lägenheten en månad för att dra till lotta hennes kompis i spanien. Det vill säga från den 20 maj till den 20 juni är jag helt ensam i min lägenheet.. så om man vill komma på besök är då en jääkligt bra tid förutom det att jag är hemma mellan den 6-14 juni tror jag. då blir det partayy
Det kommer se ut som skit om jag ska bo där själv en hel månad...
men men ska hem o tvätta idag tror jag elena är hemma och sjuk så ska väl föröska laga lite mat..
men men nu KURS! wiiie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback