hot and cold

jahaa ja alla för'ldrarbesök är nu förbi . elenas mamma har åkt hem och vår lägenhet är friiiii!!
tyvär har vi ännu inget nätverk men antagligen inom 10 dagar .. wie....

men i alla fall den 9 sticker elena till spanien för att umgås med sin vän lotta medans vi andra har lägenheten själva tills den 22 eller 23 eller nått sånt där.. vad ska jag göra då förhoppnngsvis har ajg nätverk.då ska jag sitta på bron o njuta av solen om  det nuär nån sol då.. annars blir det svårt

igår var jag o elena tvugna att prova lite drinkar vi hittat. så vi blandade baileys o glass . gott eller helt ok i alla fall.

på torsdag blir det valborgsfirande på shedan woolan eller vad vi nu ska kalla det. men i alla fall valborgsfirande
fredag är folket på abb lediga vilkt betyder att vi sitter på jobbet o glor på skrämar. efter det är det utgång.  hell yeah
lördag kväll kanske grillfest hos murat men vi får se
söndag fyller cathrine år. mkt på gång på den gröna ön....




Kommentarer
Postat av: Ewe

duude d finns fan inga billiga flyg till dublin :S jag hittar inga.. skulle leta för emelie ville att jag o miranda skulle komma 12-14 juni helgen för o fira hennes födelsedag.. tänkte passa på o hälsa på dig med om d skulle gå för sig, men d e fan dyrt ju ;O


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback