learn to fly

Så helgen har gått
lördagen spenderade med phoenix park. eller först vaknade jag av att elena kommer indundrandes i mitt rum uberlyclig över att det är fint väder klockan var nio jag hade sovit för länge tyckte hon tyckte inte jag och somnde om sov en härlig timme till :D
gick upp och upptäckte prickar över hela min kropp. yaaaay jag har fått en allergis reakion på pencelinet ...
"blir du aldrig frisk!!!" var första utrycket från elena.
men sant jag blir nog aldrig frisk jag kommer va sjuk hela mitt liv..
varning men det klar som F A N...
imorrn ska jag till doktorn i alla fall kan kanske få ett piller mot reaktionen... men som sagt bättre frisk och att det kliar än att jag skulle ha halsfluss fortfarande :D

men men vi drog till parken med maria och patrick snackade skit käkade godis och frukt och bara njö av det fina vädrt. sen droc vi hemåt och på kvällen mötte ví upp murat för att gå på bio . Murat freakade ut totalt på mina prickar och satt och kliade sig emr än vad jag gjorde .. hyprokondriker på hög nivå.




ett härligt kex var dt med me ! oh ja bex gillade. mohahaw men det var en härlig film. dock uppskattade inte murat den men jag och elna gick glada därifrån. dom hade velat se monster vs aliensen men den såg jag med alex i onsdags så ja fick dom att dissa den

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback