painted by numbers

just nu infinner sig en viss boredom... kan bero på att jag slutade vid två och stannade på jobbet för att åka med elena som slutar vid..fem. :D men jag ahr ignet o göra hemma och inget nätverk så jag tänkte det är lika bra. jag taar ett urval av frågor som vi hittade på cosmopliotians sida efter allmänt utråkad redan läst lokaltidningen hemifrån och aftonbaldet och ingeting nytt på facebook bdb eller nån blogg.


Du heter: Rebecka


Smeknamn: Bex, Rex, Becka kex m.m


Låt som när du är ledsen sörjer till: hads down - dashboard confessional


Beroende av:  kaffe


Vad tror folk om dig: beror på hur många gånger dom träffat mig men dom flesta tror nog att jag är en realtivt kul typ


Stämmer det: jag är askul! (döljer det bra vissa dagar bara )


Hur imponerar man på dig: social kompetens


Brukar du skratta för dig själv: alltid! fråga putte som sitter bredvid mig på jobbet...


Vad står det i ditt senast inkomna SMS: puttinull från alex som är bortrest över helgen


Var bor du: lower dorset street , dublin , irland


Trivs du där: jajamesan jag elena och våra underbara lilla lägenhet


Äger du några converse: ett par låga vita ett par höga svarta (lagade med presentsnlören) ett par svarta kritstreckrandiga och ett par vinterconverse


Sprit, cider, vin eller öl: torsdag så är det heinken som gäller. men annars bulmers


Brukar du bli för full: kan hända ja... (vart tog visakortet vägen)


Är du allergisk mot något:  Nej inte vad jag har minne av


Hur svarar du i mobilen:  beroende på vem som ringer men oftast när jag vet vem det är Hej Tönt eventuellt heeellluu


Antal timmar sömn inatt: ca 5


Brukar du komma i tid: jajamensan alltid!


När mår du bra: när jag får vara med vänner skrata leva och bara snacka skit


När blev du fotad senast: igårkväll... men jag blir filmad varje sekund på jobbet.. aaah övervakningskamerar


Hur känner du dig nu: allmänt asbra


Vanligaste färg på dina kläder: svart


Vad tycker du om fötter: har jag coolaste tårna eller vad!


Vad saknar du: just nu världens bästa kompisr hemifrån och lille vännen som är bortrest


Hade du en bra kväll igår:  jajamensan :D team nightout och resutrangbesök


Favorit dryck på morgonen: kaffe


När brukar du oftast gå och lägga dig:  beror på vilekt pass jag jobbar men vanligtvis runt nio (jag går upp 04.20 då)


Är du blyg: kan uppfattas som blyg innan man lär känna mig jajamensan


Tror du på kärlek vid första ögonkastet:  inte kärlk men attraktion


Vad skulle du göra om du vore kille för en dag: antalgien exakt samam sak som om jag va tjej hela dagen


Är du nöjd med ditt liv: Ja


Är du bortskämd: säkert lite


Vad gör du i morgon: imorrn blir det städning av lägenhet tills föräldrarbesök ska iväg köpa nya lakan och en luftmadrass jag kan sova på..


Vad längtar du till: när mamma och pappa kommer på tisdag


Har du bra vänner och äkta vänskap: Ja


Vad använder du för schampo: hmm.. undra va det etr för nått.. elenas gaml. typ tre nånting...


Hur gammal är du: 19


Gröna eller röda äpplen:  inget om dom är från irland


Gillar du golf: moderatbandy? nee fy fan


Vilken tid gick du upp idag: 04.00


Har du sovit i din egen säng inatt:  Nej sov hos alex


Har du strumpor på dig nu: både strumpbyxor och strumpor

Är det okej att gråta: självklart vad ska man annars göra!

Har du piercing: nee men tankarna börjar gå emot att ta hål i läppen igen...


Är du bra på att laga mat: inte asbäst.. tycker mer om att baka


Är du flygrädd: Nej


Hur vig är du: kylskåp


Är du musikalisk: realtivt tror jag nog...


Tycker du om sushi? dom få gånger jag ätit har det varit gott


Vad äter du helst när du ser på film: popcorn hallå jag är ju släkt med min far! popcorn är väsentlig föda!


Har du tandläkarskräck eftr 21 tänder utdrgna där så JA!


Vilken ögonfärg har du: så där udda brun gröna


Röker du: Nej .. kanske råkat komma i närheten av en nån gång.. host harkel host men inget som jag gör vardagligen


Hur ofta tränar/motionerar du: inte på väldigt länge på grund av halsflussen men snart är jag back on track och iväg till gymmet


Senaste låt du hörde: slow done - the academy is


så där askul va det eller hur?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback