that you´re no good for me (maria va tvungen att rätta till texte shit pommes har fortfarande inte lärt mig att stava)

bex har inget att göra det ringer inte!!!!!
o inga nya ärenden blir det skapade..
hmmf

Imorrn Valborgspitchers på woolshead hell yeah jag längtar efter lite äkta valborg!

5-14 juni är ajg hemam i sverige för er som inte så fort jag fått in pengar på mitt visa ska jag beställa flygbiljetter!! ska bli så kul!
får se om alex kanske följer med ett par dar. tänkte tvinga honom men vi får se.. kanske inte askul känns som det kommer bli lite mkt att göra :D flyga runt som satan som förra gången han inte med allt jag ville!!
hoppas det är sol med!

Fort inget nätverk hemma men det är lungt vi underhåller oss igår med Arcadehallen .. jag suger dock på alla spel!förutom airhockey eller var det heter! men kul som attan hade vi!

Kommentarer
Postat av: Ewe

vad brukar du betala för flygbilj dublin/sverige?

Postat av: Maria

ajg f'rst¨r itne ad dup ratar om.

Du är ju stavnings-guru!



Om du inte förstått det vid detta laget så är jag sjukt uttråkad och har därför lämnat meningslösa kommentarer på nästan varenda inlägg..ja, need I say more?

2009-05-20 @ 20:41:51
URL: http://struck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback