seven days a week

Första dagen tillbaks på jobbet efter en ca en vecka borta.
Har vatt sjuk
halsfluss
det va inte kul
har knaprata piller stora som hästar
och sovit hela dagarna och kollat på house number och big bang thjeory resten av tiden..
allmänt asslö. men inte har jag kunnat göra något annat
me nu är jag back on track och idag blir det mys med min lille favoritvän ^^

Om en vecka exakt idag kommer mina favoirtföräldrar hit p besök ska bli så underbart att få visa dom Dublin o allt folk .Vi ska dricka öl  o gå på guinessbryggeri o jamesson grejen med trr jag för pappas skull fastän irländsk whiskey inte va för han ^^.
Ska ta ledigt på fredagen då dom är här. om den där jävla databasen kan fungera som den ska *mutte muttel muttel*

idag på morgonen på bussen insåg att den där lilla rackarsn emme det är en rackare att sakna ...oc ibland ibland gör det lite ont faktiskt!


Kommentarer
Postat av: Emme

2009-04-09 @ 13:33:31
Postat av: Emme

2009-04-09 @ 13:33:31
Postat av: Emme

(Kul när datorn hänger sig... suck. Därav mina tre inlägg :P)



Men gud, när är den bilden tagen? Saknar dig också gums, men jag vill ha ett Emme Bex snack snart! Beställning på det nu!

2009-04-09 @ 13:35:05
Postat av: Ewe

va fin bild på er :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback