Wouldn't it be nice

Jag har världshistoriens bästa bror bara så alla vet. Vi sitter och pratar lösenord.. (ingen aning om hur vi kom in på det)
men i alla fall så visar det sig att vi båda har lösenord som har varandra i dom.. visst är vi gulliga så visar man uppskattning i familjen lövgren ^^,

51 minuter kvar till lunch frågan är .. överlever jag?

Igår var jag och maria lite sugna på öl (viss underdrift ... mkt sugna på öl ) så vi tog vårt pick och pack på vägen hem från jobbet och stack till woolshead där vi införskaffe en pitcher med fosters och två öl glas och en basket med fries . Det bästa är att servitrisen ler som fan när hon hälsar. maria och jag tittar på varanda beställer vad vi ska ha . och servitrisen ler och fördigställer vår order med att avsluta själv med vad det är vi håller på att beställa typ.. sjukt. d va som om hon saknas oss när vi varit borta o vi var kära gamla vänner som återkom från en lång resa .. dricksar vi så bra eller?

Sen på väg hem lite havlullig bestämmer jag mig för att jag måste lämna in min telefon på upplåsning. klockan är väl åtta så ngen mobilupplåsare inne men lämnar in i en liten kinesaffär och lämnar in den varav jag fastnar i en konversation om dn ekonomiska krisen och hur den drabbat sverige och varför jag flyttade hit och att indien bakom ska till sverige idag. jag önskar dom ett gott liv och hoppas vi ses igen och lullar iväg hemmåt då jag kommer till elena som ligger och sover och börjar babbla som F A N. somnade snällt i min säng vid nio.

Kommentarer
Postat av: Ewe

haha fyllis :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback