backe upp och backe ner

idag kom inte bussen förbi jobbet. asnice väntade en timme och det slutade tillslut med att jag fick ta ibm bussen vid tre istället för lokalen bussen vid 14.10 askul not!

nu sitter jag i allfall hemma och lagar fläskpannkaka  just nu ser det ut som om jag planerar en puckelpist i min ugn... hmm får se om den blir ätbasr sen. borde va klar samtidigt som elena kommer om ca tio minuter får väl se ska bli gott med mat. hoppas den smakar bra bara. är så ovan vid råvarorna här dom smakar och känns på ett väldigt annorlunda sätt så vi får se vad det blir.
blev facon istället för bacon i botten

Bästa är att jag hela tiden satt med bror på skype hahah bex är inte den bästa på att laga mat själv. frågor som håååkabn är det normalt att smeten inte alls är degig? hur ska den va? ska dden se ut som en puckelpist ? är den färdig när den är gyllenbrun med vissa mörkare fläckar?
(så nu blev du nämn bror)

får ta lite bildresultat sen.. hittar inte kameran just nu.. hmmm

vänder mig om tre sekunder och mitt framför mig ligger min kamera hahaha som vanligt när det gäller mig och leta efter saker!



nu tog jag ut den
resultatet kommer här



Kommentarer
Postat av: Bror

Ja men det såg ju bra ut, gott?

Och förresten till nästa gång stor bokstav i Håkan och inga b:n.

2009-08-25 @ 19:31:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback