black or white

Idag är det strålande solsken över doreset street . jag och elena bär oss snart av mot templebars organiska matmarknad.
går ibland dit på lördagsmorgnar med alex när han inte spelar fotboll
men nu tar jag med elena :D sen blir de en kaffe på starbucks med <3

kan inte fatta att det är så fint väder! det blir tshirt och jeans idag. får vä'l ta med en tröja med. annars lär jag gå o snora hela nästa vecka.

ska jobba fem pass nästa vecka. kom på att jag alltid brukar bli förkyld då så fråga är hur det blir på fredag nästa vecka. haha men jaja
den förkylning jag trodde mig få nu i veckan sov jag bort med 13 timmars sömn och efter det har jag barit varit lite extra snorig. nice! trodde inte jag kunde undkomma en förkylning men jävlar.

nu ska jag käka mina underbara c vitamins godisar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback