cindarella in a partydress

Gårdagens eftermiddag spenderade jag elena och putte med att gå och käka pizza på en liten resturan på oconnel. alltid lika gott med pizza är mitt vanliga motto.
Men nee den här var ingen hit. Skinkan på smakade falukorv och hela pizzan smakade mest ost och skinkmacka. Det var nog den värsta pizza jag ätit. Värre än den vi åt på vägen hem från frankrike förra september (ja det är 11 månader sen nu)
Men shit det var nog det äckligaste.
fick bli lite pommes från donken bredvid bara för att mätta sig lite.!
Sedan vidare mot qurikeys. stannade inte så länge dock var inte lika kul som vanligt.
Gick till tesco (POLLY WANTS A CRACKER!!!) och köpte sockerärtor och lite bananer

Snackade med mamma över skype med, alltid lika kul :D saknar familjen hemma när jag är här borta. inte för mycket men så där lagom. Får nog ta och kladda ihop ett brev till mormor nu i dagarna d¨blir hon nog glad.

Nehee imorse vaknade jag på topp, tryckte in the Killers i öronen och tog en banan på väg mot bussen ! shit ilken morgon helt fantastisk ;)
Ser fram emot lunch idag nyponsoppa och sockerärtor ;)

så lagom av dagens drabbel have a good one!


Kommentarer
Postat av: Ewe

haha trodde d stod tryckte in en banan i öronen :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback