circus

Ikväll skulle jag och elena gått till malous för att dricka drinkar och sedan gå ut och ha trevligt men efter att jag fått total breakdown över förkylningen och dåligtsamvete för att lämna elena själv så beslöt jag mig tillslut för att stanna hemma och överkomma denna basillhärd som taigt över min kropp jag tänker stoppa ner mig själv bland mina underbart mjuka lakan sätta på avsnitt elva säsong ett av house för att den brunhåriga killen från fired up är med i det och somna lungt i min säng. Vakna sedn imorgon gå och köpa frukt och grönt till kommande vecka och sedan åka hem till mitt andra hem i blanch för att få pussa lite på alex. Så ser nu mina planer ut

Dom gick ifrån att dricka massa drinkar gå ut och dansa och käka nattemat komma hem vid fyra hoppa ner i sängen och sedna klockan 8 vakna av att vara asigt bakis hela dagen.

Man vet aldrig vad som kommer i framtiden

jag vet att dom där små flickorna klarar sig bra utan mig fastän jag gör en kväll helt underbar med min närvaro men men ibland måste man spara på lågan för att sedan komma tillbaks som inåt i helvete utan förkylnigar och allergier som tar ner mig på jorden

(har jag ätit för många alvedon och allergipiller och sudafed och bafucin för att skriva ett blogginlägg ? enkelt svart JA )

Kommentarer
Postat av: Ewe

knarka inte ner dig för mycket nu ;)



fyi, brunhåriga snyggingen heter Nicholas D'Agosto :)

Postat av: Elena

Japp! vi va ute och dansade och va hemma vid 4 :)

2009-08-30 @ 13:29:26
URL: http://elenamarenitch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback