friday night come alive

så igår bar det äntligen av till IKEA köttbullar chokladboll  och lite daimtårta försvann ner i magen.
dock köpte vi aldrig nån spegel. dock lite annat smått och gott bbex hittade nya lakan. kan man ha medans jag tvättar mina lila favoritlakan dom är så grymt sköna och man märkte verkligen jätteskillnaden allan mellan dom nya och dom lila!

skulle egetnligen följt med alex på en leaving pint men efter att kommit hem från IKEA var jag trött och som jag alltid blirm när jag är trött även grinig så jag kände att släppa ut mig på en bar är som att sätta en en envis tax i koppel och föröska ta med den ut på promenad så jag ringde alex oxh sa till han att han får klara sig själv.. han vkerde överleva han ringde vid ett sen och bad mig öppna ytedörren till lägenheten :D

Idag ska jag ut på stan. får se vad det blir. tror alex ville med och äta frukost ute först så vi får se :D

Kommentarer
Postat av: Ewe

usch va tidigt du är uppe på en lördag :O o e ni inte en timme mindre oxå därborta? ;O


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback