how do you do

jag är grymt utråkad!
eller inte redigt utråkad mer totalt borta. Det har ringt som bara den idag tack vare att en hel del är tillbaks från semster tycker dom allesammans att det är en bra ide att glömma sina lösenord. fast jag skulle gjort detsamma.. men i allfall man kan ju sätta om lösenord nu utan problem

Idag har jag vatt i dublin i exakt 10 månader.
det 'är nästan ett ehlt jävla år.
shit det va verkligen aslänge sen jag och sussi flyttade hit med våra 20 kg var och täntke skaffa jobb
bodde med manu o jose i galen lägenhet och skrattade halva dagarna åt konstiga spanjorer.. det va goa tider det :D
sen flytta ut till soummerhill och skabbkvarteren inte nice men samma tid som jag träffade alex var lite ensamt innan dock men det gick över
Sen flytta ihop med elena och leva precis som vi två gör. för jobbet och  för att komma hem till våran älskade lägenhet varsin dator och woolshedtorsdagar
needa jag tror allt jag överlever här borta ;)


Kommentarer
Postat av: Ewe

shit det känns som att du har bott där i en evighet :O en eviiigheeet :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback