we are driving

Igår kväll kom putt putt över och käkade pizza med mig och elena. Innan det att putte kom över han vi dock starta filem fired up . Bex vatt förälskade ni vet en sån härlig töntig tonårsfilm från amerikat som bara är för goo! små kexiga killar och extremt dålig humor . Me like!

 

Han dock ej se slutet för då kom putte och vi käkade pizza och började titta på the mask, dock orkade jag inte stanna hela filmen utan gick och la mig mot slutet. Dessutom kände jag redan då av halsont och huvudvärk tyckte det va bäst att jag fick sova.

Däremot efter att elena vaknade imorse satte vi igång slutet av filkmen. hihih helt underbart dålig!

Dagens Visdomsord:

You gotta risk it to get the biscuit


Kommentarer
Postat av: Elena

Så sjukt jävla bra! You have to risk it to get the biskit!

Postat av: Ewe

haha älskar den filmen =)

2009-08-29 @ 20:13:07
URL: http://ewees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback