come on now sugar!

Elena och jag har spenderat helgen på stan med lite lätta inköp av juldekorationer och även shoppat lite mat så vi överlever på sallad och mackor ett par dagar :D

Igår spendernade vi dock med att sitta i varsin soffa min dator på bordet och ca 10 avsnitt av Veronica mars utan längre pauser än toa och skala ägg.
Oh ja vi lever underbart här i dublin :D

Dagen till ära så är vi lite understaffed. två av mina gamla kollegor slutade i fredags yttligare en går på  onsdag och nästa onsdag går två till. Oh ja livet leker här borta på den gröna ön :D men vi härliga männsikor fixar biffen vi är inte dumma i huvudet jämt :D


Nu ska jag återgå till jobbet. verkar ganska lungt nu dock. Men ikväll blir det hem för en bulmers och salamimacka och lite mer veronica mars

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback