dumma flickor

idag vaknade jag av att husalarm började hysteriskt skrika vid klockan fem på morgonen. Jo tackar för det, kunde självklart inte somna om heller. När man väl har vridit och vänt sig i en evighet så börjar nästa alarm vid klockan sju så hela morgonen fram till klockan elva så höll dom igång...
Tänkte jag skulle få sovmorgon , haha

Efter det satt jag och glodde vid datorn en evighet tills jag kom på att jag skulle ut och gå men nere mot grafton skrek mina knän till och jag kunde inte gå längre så det vatt en kaffe och så tog jag en sabbkik på zara och topshop, knäna mådde mycket bättre efter att vi köpte nya strumport med badankor på ^^
När jag väl kom hem satte jag mig ner framför datorn med en soup in a cup eller va dom heter nom nom

Färgade mitt hår återigen eftersom utväxten börjar bli lite väl ûberful , snackade med mormor och familjen där hemma



Exakt samma färg som innan och exakt samma härligt mjuka skjorta som igår

Nu tillbaks till Magnus uggla på töntigt hög volym...

Kommentarer
Postat av: Elena

Najs, fin header me! tack för mig header också :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback