elegi

Klockan är 20.15 och jag är ordentligt utråkad. Pratade med emme över skype i ca tre timmar förut. Vi har inte pratat på länge och det är alltid lika mysigt och tröstande att höra hennes stämma. Vet inte vad det är men vad det än är så kan jag säga det till emelie även om jag vet att vissa mina erkännande är du helt emot men du förstår mig iallefall. Vi har spenderat så stor del av vår uppväxt hemma med att bara snacka skit i evigheter. Det jag kommer ihåg mest av våra dagar är tantgyma och att hur mkt man än ville komma hem till room service på onsdagkvälalr så fastnade man utanför ditt hus och kom inte hem försen roomservice hade slutat för en halvtimme sen. Men det va så vi levde ;)

 

Elena har nu vatt borta en dag och jag har nog aldrig varit så utråkad. Okej om jag vetat att det är måndag imorgon men Ack nej det är fan söndag och jag har glömt bort vilka tider som extra bussarna för röda dagar går från stan så jag lär åka vid 05.12 bara för att. komma in vid sex och börja vid 7.30 Bäst!

Imorgon tänker jag göra nått jag inte gjort på väldigt länge jag ska dra ner till Rathmines där jag och sussi först bodde när vi flyttade har inte vatt där nere på en evighet så ska bli kul som attikens och gå där och få se svanarna och dörrarna som flyter i floden och gå samma gamla tråkiga väg som man gick back in the days. Dessutom får jag lite motion tar ca 50 minuter att gå dit ner. Man kanske borde ta med sig fika på vägen ;)

 

Nu ska jag fortsätta att lyssna på håkan hellström på JÄTTEhög volym och sjunga med. Det är sånt man gör när elenna inte är hemma ^^

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Ewe

skitsnygg ny design =)

Postat av: Elena

Va kul att du nu har så mycket tid och ork att uppdatera

2009-12-28 @ 08:35:28
URL: http://elemar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback