Everything must go

Idag är det torsdag en sån härlig då alla bara pratar om att det är fredag imorgon kunderna kollegorna och alla andra :D
Förstår inte varför folk inte njuter ordetnigt av torsdagar det betyder ju att affärerna är öppna senare så man kan shoppa efter jobbet om man jobbar sent pass ^^

Mina piller gör mig överlycklig och jag har nog samlat alla energi jag saknar under de två sista månaden och slängt ihop den på en dag. Wohoo! känner mig lite halvhög.. hmm skumma piller men ont i halsen har jag fan inte längre! men jag har fortfarande fyra dagar kvar av piller som måste ätas upp. herregud frågan är om jag kan va astrött när jag slutar ta dom eller om det bara är jag som faktiskt har fått en hel massa ny engeri så här i närheten av jul då allt alltid är så helt underbart :D

Imorgon blir det oscar galan med Maria och Elena och ja det kommer att komma fina bilder på oss i våra oscaroutfits. maria ska ha röd helång klänning :O ala bal och det är maria vi snackar om ... jeans och tshirt o allmänt svart ;) Det kommer bli som när man sa att man skulle gå på balen när jag va yngre i mina emo dagar .. ^^

nehepp jobba :D ASKUL!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback