rollercoaster

Är tillbaks hemma i lilla dublin och det känns underbart!
dock drog jag ju självklart på mig en härlig infektion i halsmandlarna så jag är back on track med piller igen. dock sådanna utan pencilin som det visat sig att jag är allerig emot så nu käkar vi nått annat .
Dom här pillrerna är så mkt bättre! så mkt mindre än dom gamla gula äckelpcäklena som man bli prickig av :D










Så va hemma från jobbet idag efter att jag vatt hos läkaren men imorgon är det tillbaks igen
Han dock städa bort allt mögel från fönsteramarna som bildas i det här landet
borde eg rensas typ en gång varannan vecka men jag har helt glömt av det i mitt bombnedslag till rum
jaaa jag vet jag ska städa bla bla bla få bli i helgen
jag har ju  iallfal börjat lite fint ^^

Nu återgår jag till tv tittande antaligen entourage och sova tidigt :D

Kommentarer
Postat av: emma

hoppas du har en bra kväll? / fröken bitterfitta


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback