crazy crazy nights

gruff jag hatar internetuppkopplingen på det här stället så förbannat långsam!... suck. tar en hele evgihet för en låt att ladda på youtube.

men sen senast i torsdag var det jimmy chungs som gällde efter dett att både jag och alex har dratt på oss sån härlig förkylning känns som jag fick värsta smällen men men. sov hos honom på onsdagen. men i alal fall åt middag på jimmy chungs med dunken elena cathrine och maria. asgo mat och trevligt sällskap alltid lika gött :D
Fredag grymt seg. kom hem till alex la mig i sängen frös som fan och sen efter det var jag ganska körd hela kvällen fick massa glass och nyponsoppa och goa tider . omhändertagen ^^, kollade på ena sdålig film. eller jag somnade halvägs igenom. nee inte ens halvägs gick kanske 20 minuter men ändå. somnadeja g. sen sov jag inte speciellt mycket under natten men i alla fall. lördagen spenderades vi vid filmer som vanligt och sen på kvällen blev det leaving pint för dunken.
Leaving pint är för dom som lämnar landet flr nya äventyr, en sista pint med folket man lärt känna
Det var en jävla massa folk på fibbers denna afton. sjukt mycket
jaja sen idag har det vatt ännu mer film. jag 'r så förbannat slö på heögerna men nu har jag vatt sjuk skyller på det! men i alla fall snart läggdags igen. det är ju jobbatider imorgon! ^^


Kommentarer
Postat av: Ewe

va mysigt o bli omhändertagen ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback