don't look back in anger

jahaa ja nu var man hemma igen ^^
sitter och äter bilar och väntar ¨på att elena ska svara på vilken tid bussen går imorgon. jag börja fem för första gånge.. Klockan fem! det är tidigaste passet det betyder att ajg lär få gå upp vid 03.30 imorgon för jag antar att bussen går 04.15 men men det är gött ändå får extra mkt pengar eftersom jag börjar innan sju ^^ 25% extra i timlön :D det betyder att man kanske kan unna sig ett par nya skor snart. får massa klagomål för att mina är håliga och massa sånt. förstår aldrig vad folk snackar om när dom säger så om mina härliga gamla converse och vans... det är ju sånna dom ska va!
har börjat med att vara nyttig nu med. börjat på gym och allt :D så nu jävlar. tränade dock bara två dagar förra veckan. kan bero på att det va fest torsdag .sen fredag fram tills idag har jag hittat på annat. tränade tisdag och onsdag. det va dom dagarna jag kunde. men den här veckan! wophoo imorgon blir det att köra igång igen! ska bli härligt.längtar efter löpbandet! ^^
ska dessutom flytta sen i början av mars jag o elena från jobbert har bestämt oss för att ta vårt pick och pack och sticka iväg till en liten tvåa tillsammans. ska bli gött att flytta ut från det här rummet.
oohh nya bilder på väg upp på facebook förresten :D

Kommentarer
Postat av: Ewe

hur orkar du börja så tidigt o inte va död resten av din tid??? :P du orkar gymma o festa oxå? what's the secret?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback