please be all mine

fasiken va trött man vatt på sekunden. Elena och jag var och kollade på en lägenhet. Helt ok. men njaa utsikt över en skräpig gammal bakgård och njaa lite för nee. kände inget för den. men imorrn ska vi dra till nästa får se. den är lite av en favorit just nuö har dock hittat två till som verkar jävligt nice. den ena på parnellstreeet grymt centralt och härligt . den andra va jättestor och verkade också väldigt trevlig

imorgon är det fredag. är trött och behöver lite helg nu lite mys och lite pussar sen är jag back in buissnes för att städa rummet och allt sånt innan mina och hennes käre vän kommer hit på besök. förhoppnigsvis har jag nånstans att bo efter den 9 med :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback