the kids arent all right

höhöh jag har paniiik på mig själv för att jag är typ.. konstigt förälskad. så där som jag hatade folk för att dom va när back in the days. om jag va jag o jag inte var i förhållandet útan såg oss skulle jag fan spytt eller nått. jag mår illa av tanken samtidigt som det pirrar så frenetiskt i min mage hela dagarna att jag vet inte vad jag ska ta vägen!!

nu vill jag ha besök av ajda och sussi!! i så fall skulle det bli. CHIPS! SPRIT! FILM! MYS! FIKA! och en jävla massa tjejsnack! gudars.. 



imorrn är det woolshed och pitcher som gäller igen. och alex besök :D:D
borde egetnligen städa mitt rum men what the! alla som känner gmi inser hur det ser ut här inne!!

igår hadejag världens bästa kväll med elena! gick ut o gick snackade girltalk och käkade kines mat! gött mos! kollade på en japansk tecknad film med. howls moving castle! gudars är vi kära i killen i filmen eller vad!


Kommentarer
Postat av: Ewe

haha nörd :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback