stormy wheater

fasiken ! det här är livsfarligt! gudars det ör upp det är ner men mest är jag glad och nervös hela tiden går omkring och flinar samtidgt som ajg typ börjar gråta jag fattar itne avd som hände. nu vill jag bara lära känna honom lite till så jag vet vem han är så jag är säker på vad jag gör jag orkar inte en omgång till av allt det där andra. det är rena rama helvetet. kan inte jag få lite gran nu bara en liten bit. en liten sipp. fattar itnejag är så jävla rädd för att fastna jag vill inte det om jag sak behöva fastna för fan.. heller!

när man går hem man flinar för sig själv jättesmileyet allan. Man tänekr på endast det leeendet bara dras ut mer och mer.. fan  fan fan fan fan! jag börjar fan nästa gråta för jag är glad. det säger allt den här gången. är det bra eller är det dåligt?? alla som orkar lyssna är välkommna. faaaaaan jag fattar inte!!!!

 

Kommentarer
Postat av: sussi

Sluta oroa dig över att bli fast, det kan vara bra för dig så att du inte flyger runt för mycket! Kom igen, ta chansen, jag märker hur bra dte rä för dig! ;)

2009-01-19 @ 20:58:44
Postat av: Anonym

DET ÄR BRA!!! Jisses quinna! Skjut och njut av fallet han fångar dig helt klart för du är så bäst! :D

2009-01-19 @ 21:14:55
Postat av: Mina

haha alltså det där var jag :P så slipper du undra :P

2009-01-19 @ 21:15:35
Postat av: Ewe

det är svårt.. och läskigt. men när det är som bäst är det obeskrivligt underbart :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback