change the light

Jahaa så vi är hemma från vår lilla teamtrip. rödbränd som fasiken.. min rygg mår inte bra men vi överlever ;) det är ju ändå bara fyra dagar kvar tills jag åker hem ^^

har inga av bilderna med mig från teamtripen till jobbet men dom kommer ikväll
men vi hade asfint väder och var på ett jättefint ställe
kan dock inte komma ihåg namnet... mkt försvinner in i luddet i mitt huvud

Insåg att ajg skrev exakt samma sak i båda inläggen i fredags ASBRA! ville bara bevisa att jag är ascool som har internet hemma nu. Ett helt eget nätverk ^^,

men men sitter på jobbet och orkar inte redigt anstränga mig idag... All ork försvan grymt snabbt idag. eller har varit så ett tag. ingen ork för att jobba vill bara ligga kvar i sängen och sova bort ett par dagar varje morgon. men men hoppas väl att jag hittar tillbaks under semestern det värsta är väl att alex är ledig en vecka till efter det att vi kommit hem... gruff.. ska lätt ta och ta ledigt lite randomness dagar i sommar. Man kan ju inte jobba hela tiden!

Kommentarer
Postat av: Ewe

jag ska till london 13-18 juni och grekland 1-15 september, utöver det jobba ;D tycker jag låter precis lagom :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback