under my pillow is a knife

Så där jag. loggade precis in på telefonen och nu är det dags för 8 timmars arbete... jag börjar redan dö långsamt! Lär bli många toapauser idag...lite call back vila med kanske ^^, sssh men jag är grymt ambitiös annars! fråga vem som vunnit dom senaste tre tävlingarna på desken!

Jag vet inte men det är nått med nått med loginknappen som varje morgon får mig att bli toanödig.. men men..

Ska bli skönt att inte behöva jobba ett par dagar nu. får ju fortfarnade betalt ^^ ,
Stackars teamet som kommer dö utan min närvaro
hem till sverige. längtar efter att få gå hem härifrån idag.. eller inte hem egetnligen ska hem till alex men det är typ hem...MEn sedan imorgon blir dt en lätt sovmorgon ( det är i alla fall inte 04.20 som i vanliga fall ) till ca 7.30 kanske.. ooh :D ska bli skönt! sen blir det tio dagar av sovmorgon!!

Kommentarer
Postat av: Ewe

hahahah du kallar 7.30 för sovmorgon :P knäpp


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback