years have passed

ända uppdateringen från kalmar!
dagarna går fort här borta. har snackat massa skit med mammsen och pappsen och bror. vatt inne i stan och lullat runt. kommer knappt ihåg allt vi gjort . men mat har vi ätit jag har shoppat. alex har mest köpt mat ^^ medans vi andra köpt nya skor. badankor m.m så nu harjag ökat förådet med badankor på kanten av vårat badkar hemma. men det ska väl gå bra :P stackars elena måste bo med mina ankor..

känns konstigt att åka tillbaks till dublin men gud jag längtar lite ändå. saknar rutinerna där. eller rutiner och rutiner men torsdagar med elena och maria är något man alltid saknar.dock saknar jag int att prata med våra kunder men jag ska väl överleva får jhu pengar i alla fall. hoppas jag kan lyckas med att få ledigt lite mer i sommar. klarar inte redigt av att jobba febrilt. men men.

nu bär det snart av på maserkad jag och alex dör av utråkning fr utlkläddnanden. det blir nått enkelt ork inte redigt. imorgon bär det sedan av till skåne och hejdå rockneby för den här stunden. lär saknas min lilla hemby den är grymt fin när man slipper bo här..

Kommentarer
Postat av: Ewe

imorgon åker jag till london :) synd att du inte bor där :P

Postat av: sussi

det var väl inte så fel med utklädnaden ändå? =)

2009-06-13 @ 13:15:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback