You know that I need you




Titta vad jag hittade på datorn. Altså inte videon eller så utan låten. en sån där man kan men inte redigt vet va fan den heter eller vem fan som gjorde den så hej hopp där kom den spelandes i shuffle mode på 23 mb data med musik!
så nu blev det om o om o om igen samma låt
en av de bra saker med att man bor själv eller jag bor ju inte själv bor ju med elena men jag får spela samma låt om o om igen om jag är på mitt rum eller har hörlurar i ...

Jahaa idag förösker jag packa kläder till Sverigeland men vetifasiken vad man bär för kläder i det landet så här års. är det kallt ösregnar det är det strålande solksken ska man ha 70 långärmade tröjor med sig eller en kjol till..
paniken kommer krypandes...

A just det helgen extrema solbränna har börjar att flagna och ör fortfarande röd. haha ser helt freakad ut på ryggen men nu jävlar ska det fortsättas packa jag ska diska muffinsplåten och jag ska förhoppningsvis hinna med ut och jogga!

Kommentarer
Postat av: Ewe

du kan säga att sveriges väder har världens värsta humörsvängningar just nu. i förrgår var det asvarmt typ 25-30 grader och stekande sol. igår regnade det som fan och idag också har det varit iiskallt, typ 6-10 grader. rena oktobervädret. så du måste ha med dig allt typ :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback